Een zakelijke identiteit is de “persona” van een onderneming die is ontworpen om  het bereiken van zakelijke doelstellingen te vergemakkelijken. Dit is meestal zichtbaar door middel van branding en het gebruik van handelsmerken.

In onze visie komt een huisstijl tot stand wanneer er een gemeenschappelijke  filosofie zich manifesteert in de bedrijfscultuur – de corporate persoonlijkheid. Daarnaast helpt een corporate identity organisaties om vragen te beantwoorden, zoals “Wie zijn wij als organisatie?” en “Hoe willen we gezien worden?” . Een corporate identiteit geeft een consument, werknemer of partner het gevoel van verbondenheid.

In het algemeen komt dit neer op een corporate titel en logo (logo en / of logogram) in een set van richtlijnen. Deze richtlijnen bepalen hoe de identiteit wordt toegepast en bevestigen kleurenpaletten, lettertypen, pagina lay-outs en andere dergelijke methoden van de handhaving van de identiteit in alle fysieke uitingen. Deze richtlijnen zijn meestal geformuleerd in een pakket van tools genaamd corporate identity handleidingen.

Wij bieden u onderzoek, ontwerp en uitvoering  bij het creëren van een identiteit waarmee u uw organisatie onderscheidt en de doelstellingen van de onderneming visualiseert. Daarnaast  ontwerpen wij u een logo en een set van richtlijnen voor het gebruik van uw nieuwe bedrijfsimago. Welke kleuren, lettertypen, sizings en afstanden. Op deze manier krijgt u strikte controle over uw imago, nu en in de toekomst.

Benieuwd wat we voor u kunnen doen? Maak een afspraak

 

Uw naam (verplicht)

Uw email(verplicht)

Onderwerp

Uw bericht